زاویه

زاویه

زاویه

زاویه

  • ۰
  • ۰

بیایید درآمد کسب کنیم: 4 تاکتیک برای آژانس هایی که به دنبال موفقیت هستند - جمعه وایت برد

 

ما زمان زیادی را صرف بحث در مورد آموزش تاکتیک های سئو می کنیم ، اما در یک صنعت دائماً در حال تغییر ، نکته ای که لایق توجه بیشتر است ، تاکتیک هایی است که آژانس های تاکتیکی باید برای موفقیت به کار گیرند. از اعتماد به نفس افزایش قیمت های شما تا دانستن اینکه چه زمانی نه بگویم ، راس جونز خود موز چهار تاکتیک موفقیت اساسی را پوشش می دهد که در نهایت نتیجه نهایی شما در نسخه امروز جمعه وایت برد را افزایش می دهد.

 

تاکتیک های آژانس

 

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم

 

هودی ، طرفداران موز. من راس جونز هستم و نمی توانم به شما بگویم که برای اولین جمعه Whiteboard من چه کسی هیجان زده هستم. من دانشمند جستجوی اصلی در موز هستم. اما قبل از آمدن به موز ، برای 10 سال قبل از آن ، من مدیر ارشد فناوری یک آژانس سئو کوچک در کارولینای شمالی بودم. بنابراین ، من اشتیاق شدیدی برای آژانس ها و مشاورانی که در این زمینه فعالیت خود را دارند ، به وب سایت ها در رتبه بندی بهتر و کمک به ایجاد مشاغل کمک می کنم.

 

بنابراین ، کاری که امروز می خواستم انجام دهم این بود که کمی وقت را صرف صحبت کردن در مورد درسهایی که در یک آژانس آموخته ام ، بپذیرم که اعتراف می کند من فقط از طریق آزمایش و خطا یاد گرفته ام. اما قبل از اینکه حتی بیشتر فراتر برویم ، من فقط می خواستم از افرادی که در Hive Digital که خیلی از آنها یاد گرفته ام ، تشکر کنم ، از جف و جیک و مالکوم و رایان تشکر کنم ، زیرا تلاش تیم به مرور زمان همان چیزی است که به پایان رسید ساخت آژانس است. هر آژانس موفق شود می داند که بخشی از آن است. بنابراین ما با آن تشکر شروع خواهیم کرد.

 

اما چیزی که من واقعاً می خواهم به آن بپردازم این است که ما وقت زیادی را صرف صحبت کردن در مورد تاکتیک های سئو می کنیم ، اما واقعاً درمورد موفقیت در صنعتی که به سرعت تغییر می کند ، نیست ، که در آن تقریبا هیچ مجوزی وجود ندارد ، و توضیح در کجا می تواند مشکل باشد. به مشتریان دقیقاً چگونه می توانند با آنچه ارائه می دهید موفق شوند. بنابراین آنچه من قصد دارم انجام دهم اینست که چهار قانون واقعاً مهمی را که در طی آن 10 سال آموخته ام ، تقسیم می کنم. ما قصد داریم هر کدام از آنها را در سریعترین زمان ممکن طی کنیم ، اما در عین حال امیدوارم با ایده های خوبی کنار بیایید. برخی از این موارد هستند که در ابتدا ممکن است کمی احساس ناراحتی کنند اما فقط مرا دنبال کنید.

1. افزایش قیمت

 

اولین قانون ، شماره یک در Let You Money ، افزایش قیمت شماست. در حال حاضر ، من به وضوح به یاد دارم که دو سال کار من در Hive Digital - که در آن زمان Virante خوانده می شد - کاملاً شفاف بود و ما در مورد افزایش قیمت صحبت می کردیم. ما فقط به مشتری هایمان نگاه می کردیم و به خودمان می گفتیم ، "راهی وجود ندارد که آنها بتوانند از پس آن برآیند." اما پس از آن خوشبختانه ما این پیش بینی را داشتیم که فقط برای شارژ بیشتر مشتری های شما ، افزایش قیمت وجود دارد.

چگونه به نفع مشتریان قدیمی است

 

اولین چیزی که فقط به طور خودکار به ما ضربه زد ... "خوب ، با مشتریان قدیمی ما فقط می توانیم از آنها تخفیف بگیریم. بد نیست. ما در همان مکان مانند همیشه هستیم." اما پس از آن برای ما پیش آمد ، "صبر کنید ، صبر کنید ، صبر کنید. اگر ما مشتریان خود را تخفیف می دهیم ، در واقع ما ارزش درک شده خود را افزایش می دهیم." مشتریان فعلی ما فکر می کنند ، "سلام ، آنها در واقع چیزی بهتر از آن را می فروشند که گرانتر است ، اما من معامله می گیرم" و با ارائه پیشنهادهایی که به دلیل وفاداری به آنها انجام می دهند ، وفاداری بیشتری را ایجاد می کنید . بنابراین در واقع می تواند برای مشتریان قدیمی خوب باشد.

چگونه این به نفع مشتریان جدید است

 

اکنون ، برای مشتریان جدید ، یک بار دیگر ، وضعیت مشابهی وجود دارد. شما ارزش درک شده را افزایش داده اید. بنابراین مشتریانی که به شما مراجعه می کنند فکر می کنند "اوه ، این شرکت حرفه ای است. این شرکت مایل به سرمایه گذاری است. این شرکت علاقمند به ارائه بالاترین کیفیت خدمات است." در واقعیت ، زیرا شما قیمت ها را افزایش داده اید ، می توانید. می توانید برای هر مشتری وقت و هزینه بیشتری صرف کنید و در واقع کار بهتری انجام دهید. بخش سوم این است: "بدترین چیزی که می تواند رخ دهد چیست؟" اگر آنها نه بگویند ، شما تخفیف را به آنها پیشنهاد می دهید. شما به جایی برگشته اید که برگشتید. شما در همان موقعیتی هستید که قبلاً بودید.

چگونه به نفع کارگران شماست

 

اکنون ، اینجا جایی است که واقعاً مهم است - کارمندان ، کارگران شما. اگر قیمتهای پایین را ارائه می دهید ، نمی توانید آنها را افزایش دهید ، نمی توانید به آنها آموزش دهید ، نمی توانید به آنها کمک کنید و یا نمی توانید کارگر بهتری بدست آورید. اما اگر این کار را انجام دهید ، اگر قیمت را افزایش دهید ، تمام اکوسیستم که نمایندگی شماست ، بهتر عمل می کنند.

چگونه منابع شما را بهبود می بخشد

 

سرانجام و مهمتر از همه ، که بعداً کمی بیشتر صحبت خواهیم کرد ، این است که در نهایت می توانید ابزارآلات کنید . شما می توانید منابع و سرمایه مورد نیاز خود را برای موفقیت در اختیار داشته باشید. من این نوع بیرون کشیدم

 

اگر نمودار کیفیت خدمات ارائه شده و قیمت قیمتی را که در آن می فروشید ، داریم ، اکثر آژانس ها فکر می کنند که آنها با قیمت اندکی کیفیت عالی ارائه می دهند ، اما واقعیت این است که شما احتمالاً اینجا هستید. شما احتمالاً کم کم خدمات خود را فروخته اید و به همین دلیل نمی توانید بهترین کاری را که ممکن است ارائه دهید.

 

شما باید اینجا باشید شما باید کیفیت بالاتری را ارائه دهید ، متخصصان خود که تمام روز را صرف مطالعه این موضوع می کنند و افزایش قیمت به شما امکان می دهد این کار را انجام دهند.

2. برنامه

 

اکنون ، افزایش قیمت ها فقط بخش اول است. نکته دوم نظم و انضباط است و من واقعاً از این بابت وحشتناک هستم. واقعیت این است که من آن مردی هستم که به دنبال جدیدترین و عالی ترین هستم و فقط به داخل آن می پرم ، اما برنامه مهم است. هرچه اعتراف کردن آن سخت باشد ، من این را از افراد CPC آموختم زیرا آنها می دانند که باید هر روز از هفته در صدر آن بمانند.

 

خوب ، در اینجا چیزی است که ما هنگام ترک شرکت از آن استفاده کرده ایم و این بود که همه مشتریان خود را تا حد ممکن در یک برنامه قرار دهیم.

 

    سالانه: ما کلمات کلیدی و رقبا را انجام می دهیم که تجزیه و تحلیل کامل انجام دهد.

    نیمه سالانه: دو بار در سال ، ما تجزیه و تحلیل محتوا را انجام می دهیم. درباره چه چیزی باید بنویسید؟ چه عواملی در صنعت شما تغییر کرده است؟ کلمات کلیدی مختلفی وجود دارد که با توجه به منابع اضافی ، ممکن است بتوانید اکنون هدف قرار دهید؟

    فصلنامه: شما باید به دنبال لینک ها باشید. این فقط یک مسئله به اندازه کافی بزرگ است که شما باید هر دو ماه یک بار به آن نگاه کنید ، یک تجزیه و تحلیل پیوند کامل.

    ماهانه: شما باید در جستجوی خزنده های خود باشید. موز هر هفته این کار را برای شما انجام می دهد ، اما شما باید به مشتریان خود فکر کنید ، در طول یک ماه ، چه چیزی تغییر کرده است.

    هفتگی: شما باید رتبه بندی کنید

 

اما سه مورد وجود دارد که وقتی همه این نوع تحلیل ها را انجام می دهید ، باید به خاطر داشته باشید. هر یک از آنها یک ...

 

    گزارش

    ساعت مشاوره

    تماس تلفنی

 

این ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد. اما مطمئناً ، اگر یکی از این موارد به عقب برگردد و هیچ چیز تغییر نکرده باشد ، نیازی به برقراری تماس تلفنی ندارید ، اما هرکدام از این ها نشان دهنده پول اضافی در جیب شما و مهمتر از آن خدمات بهتر برای مشتریان شما هستند.

 

شاید باور کردن این مسئله سخت باشد که وقتی به مشتری مراجعه می کنید و به آنها می گویید ، "نگاه کنید ، هیچ چیز تغییر نکرده است" ، که در واقع به آنها ارزش می دهید ، اما حقیقت این است که اگر به دندانپزشک بروید و او به شما می گوید ، شما حفره ای ندارید ، این خبر خوبی است. شما نباید در پایان روز با خود بگویید ، "چرا باید در وهله اول به دندانپزشک بروم؟" شما باید بگویید "من خیلی خوشحالم که به دندانپزشک رفتم." با همان چشم انداز مثبت ، شما باید بارها و بارها به مشتریان خود بفروشید ، به این امید که شفافیت لازم برای موفقیت را در اختیار آنها قرار دهید.

3. ابزارآمدی!

 

بنابراین شماره سه ، شما این موارد را در فیلمهای من زیاد مشاهده خواهید کرد زیرا من فقط عاشق ابزارهای سئو هستم ، اما باید ابزار پیدا کنید. هنگامی که قیمت ها را بالا بردید و با مشتریان خود درآمد بیشتری کسب می کنید ، در واقع می توانید. ابزارها ابر قدرت هستند . ابزارها به شما امکان می دهند کارهایی انجام دهید که انسان ها به راحتی قادر به انجام آن نیستند. مثل اینکه نمی توانم نمودار پیوند را به تنهایی تشخیص دهم. من برای انجام این کار به ابزارهایی احتیاج دارم. اما ابزارها می توانند خیلی بیشتر از ممیزی مشتری های موجود انجام دهند. به عنوان مثال ، آنها می توانند به شما بدهند ...

منجر بهتری:

 

می توانید از ابزارهایی برای یافتن فرصت ها استفاده کنید. به عنوان مثال از ابزارهای موجود در Moz بهره بگیرید و می خواهید سایر نمایندگی های اتومبیل را در این منطقه پیدا کنید که واقعاً خوب هستند و فرصتی برای رتبه بندی دارند اما انجام نمی دهند و همچنین باید در SERP باشند. . شما می خواهید این کار را انجام دهید زیرا قبلاً با فروشندگی مختلفی با ماشین سرو کار کرده اید. خوب ، ابزارهایی مانند Moz می توانند این کار را انجام دهند. برای کمک به مشتریان خود فقط لازم نیست از Moz استفاده کنید. می توانید از آنها برای کمک به خود استفاده کنید.

حسابرسی بهتر از قبل:

 

هیچ کس وارد یک کالای فروش کور نمی شود. شما می دانید وب سایت کیست. بنابراین شما فقط با یک پیش حسابرسی عالی شروع می کنید.

گردش سریعتر:

 

این بدان معنی است که سریعتر درآمد بیشتری کسب می کنید. اگر می توانید سالانه نیمی از زمان تحلیل کلمات کلیدی خود را انجام دهید زیرا ابزار مناسبی برای آن دارید ، پس می خواهید خیلی بیشتر درآمد کسب کنید و بتوانید به مشتریان بیشتری خدمت کنید.

قیمت گذاری عمده:

 

این یکی فقط از نظر خیالی ساده است. این قیمت عمده است. هر ابزاری که در آنجا وجود دارد ، هرچه بیشتر از آنها بخرید ، قیمت آن پایین تر است. به یاد دارم که در شرکت قدیمی من در یک مقطع نشسته بودم و می فهمیدم که هر مشتری که وارد در می شود ، باید حدود 1000 دلار برای حساب های جداگانه خرج کند تا با آنچه از طریق ما دریافت می کردند ، مطابقت داشته باشد تا بتواند از تخفیف های فله ای که ما داریم استفاده کند. با خرید این صندلی ها به نمایندگی از همه مشتریان ما به عنوان آژانس دریافت می شد.

 

بنابراین به مشتریان خود بگویید که هنگام تلفنی با آنها صحبت می کنید ، در زمین مانند این باشد که "ببین ، ما از Moz ، Majestic ، Ahrefs ، SEMrush استفاده می کنیم" ، لیست همه رقبا را انتخاب کنید. "ما قورباغه Screaming را انجام می دهیم." فقط همه آنها را نام ببرید و بگویید ، "اگر می خواستید بیرون بروید و فقط داده های خود را از این ابزارها دریافت کنید ، هزینه ی شما بیشتر از آن است که ما در واقع شارژ می کنیم." این ابزارها می توانند خودشان بفروشند. شما آنها را پس انداز می کنید.

 

4. فقط بگو نه

 

در حال حاضر ، آخرین بخش ، واقعاً سریع ، چیزهایی است که شما فقط باید یاد بگیرید که نه به آن بگویید. یکی از آنها کمی تفاوت دارد. کاملاً مطمئن هستم ، اما می خواهم مراقب آن باشم.

بدون قراردادهای ماه به ماه

 

اولین چیزی که باید به آن نگوییم ، قراردادهای ماه به ماه است.

 

اگر مشتری به شما مراجعه کند و آنها بگویند "نگاه کن ، ما می خواهیم SEO را انجام دهیم ، اما ما می خواهیم که بتوانیم هر 30 روز یکبار کنسل شویم." واقعیت این است. آنها علاقه ای به سرمایه گذاری در سئو ندارند. آنها علاقه مند هستند که در SEO سحر و جادو کنند. آنها علاقه مند به آزمایش با سئو هستند. خوب ، این موفقیت نخواهد بود. این فقط یک رقیب یا دو نفری را که در واقع سرمایه گذاری می کنند برای رها کردن آنها انجام می دهند ، و هنگامی که آنها را از دست می دهند ، شما به نظر بد می رسد و آنها قصد دارند حساب خود را با شما لغو کنند. بنابراین با آنها بنشینید و برای آنها توضیح دهید که این یک استراتژی بلند مدت است و فقط ارزش این را ندارد که شرکت شما مشتریانی را که علاقه ای به سرمایه گذاری در سئو ندارند ، برای شرکت شما به ارمغان آورد. آن را مودبانه بگو ، اما فقط آن را برگردان.

چیزی را دور نکنید

 

اکنون توجه کنید که مورد بعدی من این است که هیچ چیز را دور نکنید. بنابراین در اینجا چیزی دقیق است. در اینجا تفاوت های ظریف وجود دارد. یادگیری شلیک مشتریانی که برای تجارت شما بد هستند ، بسیار مهم است ، جایی که می توانید برای آنها پول بدست آورید یا آنها فقط بی ادب هستند ، اما این بدان معنا نیست که شما باید آنها را دور کنید. فقط باید آنها را در جهت درست بچرخانید. این جهت درست ممکن است خود ابزار باشد. می توانید بگویید ، "نگاه کنید ، شما واقعاً به ساعت مشاوره ما احتیاج ندارید. باید از این ابزارها استفاده کنید." یا می توانید آنها را به مشاغل تازه متفرقه تبدیل کنید ، دوستانی که در این صنعت دارید که ممکن است در این زمان دست و پنجه نرم کنند.

 

من یک مثال سریع برای شما می گویم. ما وقت زیادی نداریم ، اما سالها پیش مشتری زیادی داشتیم که به سمت ما آمد. در شرکت قدیمی ما ، دو قانون داشتیم که با چه کسی کار خواهیم کرد. ما تصمیم گرفتیم که در صنعت بزرگسالان کار نکنیم. اما در آن زمان دوستی در صنعت داشتم. او در خارج از ایالات متحده زندگی می کرد ، و او در اوقات سختی افتاده بود. او به معنای واقعی کلمه از طریق سلسله ای از وقایع واقعاً غیرقانونی تجارت خود را از وی دور کرد. تلفن را برداشتم و به او زنگ زدم. من مشتری را گم نکردم. من آنها را به این فرد واگذار کردم.

 

در همان سال آینده ، او به پایان رسید کار جدیدی را در صدر یکی از بزرگترین سازمان های قمار در جهان قرار داده بود. خوب ، صریح ، آنها در لیست افرادی که نمی توانیم با آنها کار کنیم ، نبودند. ما در آن زمان بزرگترین قرارداد تاریخ شرکت ما را به زمین نشستیم و این شرکت ما را برای یک سال کامل تنظیم کرد. این فقط به این دلیل بود که به جای اینکه مشتری را گمراه کنیم ، آنها را به جهتی متفاوت تبدیل کردیم. بنابراین شما باید بگویید نه برای دور کردن همه. آنها فرصت هستند. آنها ممکن است فرصت شما نباشند ، اما آنها شخص دیگری هستند.

بدون خزش خدمات

 

مورد آخر سرویس خزش است. آه ، مرد ، این یکی سخت است. مشتری به سمت شما می آید و آنها سه موردی را ارائه می دهند که شما می خواهید ، و سپس می گوید: "اوه ، بله ، ما به مدیریت رسانه های اجتماعی احتیاج داریم." شخص دیگری برای شما پیش می آید ، سه چیز شما می خواهید ارائه دهید ، و آنها می گویند "اوه ، ما به شما برای نوشتن محتوا نیاز داریم" و این کاری نیست که شما انجام دهید. شما فقط باید این کار را نکنید. شما باید یاد بگیرید که سرویس هایی را که نمی توانید ارائه دهید اصلاح کنید. در عوض ، آنها را به افرادی تغییر دهید که بتوانند آنها را انجام دهند و آنها را بسیار خوب انجام دهند.

 

آنچه می خواهید در گفتگوی خود به انجام برسید ، اوج فروش شما این است: "ببین ، من با شما صادقانه خواهم بود. ما در بعضی موارد عالی هستیم ، اما این لیوان چای ما نیست. ما می دانیم کسی که واقعاً عالی است " آن صداقت ، آن صلاحیت فقط به دنبال ایجاد چنین ارتباطی بهتر با شما است ، و درنظر دارد با سایر شرکتهای تخصصی دیگری که قصد ارسال شغل خود را دارند ، رابطه قوی تری برقرار کند. بنابراین این بسیار مهم است که یاد بگیریم نه بگوئیم بدون خزیدن خدمات.

 

خوب ، به هر حال ، چیزهای زیادی وجود دارد که ما به آنجا رفتیم. امیدوارم خیلی سریع نیست ، اما امیدوارم که بتوانیم در نظرات بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. من مشتاقانه منتظر دیدن شما در آنجا هستم. با تشکر.

  • ۹۸/۰۷/۲۱
  • naser rasouli

نظرات (۱)

https://t.co/L8P3DTxmUA
https://t.co/MdWZtiu5G6
https://t.co/Q4h5W3ZXMO
https://t.co/4MNw095Lq3
https://t.co/3EluyhpjL7
https://t.co/DGhP7p5lpG
https://sites.google.com/view/footballi/سایت-یاس-بت-yas-bet

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی