زاویه

زاویه

زاویه

زاویه

  • ۱
  • ۰

بازگشت کمپین: چه کارهایی باید انجام شود وقتی محتوا از بین رفت - جمعه وایت برد
بازاریابی محتوا | جمعه وایت برد
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
همه ما آنجا بوده ایم: شما برنامه ریزی می کنید ، راه اندازی می کنید و مشتاقانه منتظر بازده های زیادی از یک کمپین محتوا هستید ، فقط وقتی که آن را مسطح کنید ناامید شوید. اما همه از بین نمی رود: راه های هوشمندانه ای برای ارائه فرصت های دوم در زندگی به مبارزات انتخاباتی شما وجود دارد و فرصتی برای کسب پیوندهایی است که در اولین بار از دست داده اید. در روز جمعه وایت برد ، ما از استقبال میهمان میزبان شانون مک گورک خوشحال شدیم زیرا او با رحمت برنامه ای پنج مرحله ای را برای نفس کشیدن زندگی جدید در یک کمپین محتوای مرده به ما می دهد.

 

چه کاری باید انجام شود که محتوا از کار بیفتد.

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!


رونویسی فیلم
سلام ، هواداران Moz به این نسخه جمعه Whiteboard خوش آمدید. نام من شانون مک گورک است. من رئیس روابط عمومی و محتوا در یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در انگلستان به نام آیرا هستم.

اکنون ، در تمام مدت زمانم ، تعدادی از محتوای خلاقانه و کمپین های روابط عمومی دیجیتال را راه اندازی کرده ام که ذکر بسیاری نیز می شود. اما مواردی که واقعاً به ذهن من می چسبند شکست انتخابات است ، آنهایی که از شماره پیوندهایی که می خواستم به آن برسند دور شدند و آنهایی که از طرف مشتری و طرف ذینفع بسیار دردناک بودند.

اکنون ، در طی دو سال گذشته ، من چند مرحله و تاکتیک را ایجاد کرده ام که اساساً به من کمک می کند تا کمپین ها را در مسیر خود برگردانم و امروز می خواستم شما را از بین ببرم. بنابراین ، امروز ، من قصد دارم با شما در مورد بازپرداخت های مبارزات انتخاباتی محتوا صحبت کنم و در صورت عدم موفقیت کمپین محتوای شما ، چه کاری انجام دهید.

مرحله اول: تلاشهای خود را در زمینه دستیابی مجدد ارزیابی کنید
اکنون ، هنگامی که برای اولین بار این کمپین را راه اندازی کرده اید ، دوباره آن را بازگردید.

آیا با روزنامه نگاران صحیح تماس گرفته اید؟
آیا به سمت انتشارات مناسب رفته اید؟
واقع بین باش. اکنون ، در این مرحله ، به یاد داشته باشید که واقع بین باشید. شاید فکر خوبی نباشد که به دنبال امثال ABC News و The Daily Telegraph باشید.  آموزش سئو آن را به یک سطح پایین بیاورید ، به وبلاگ های صنعت ، نشریات طاقچه تر بروید ، مواردی که احتمالاً با آن کشش خواهید کرد.
تحقیق خود را انجام دهید. اساساً همان چیزی است که من می گویم.
کمتر همیشه بیشتر به چشم من است. من لیستهای جستجو و رسانه را دیدم که حداکثر 500 مخاطب در آنجا وجود دارد که ایمیلهای خنک و سرد را اخراج کرده اند. برای من ، این یک مزیت است. من ترجیح می دهم 50 نفر در آن لیست رسانه ای باشند که اسم آنها را می شناسم ، سه مقاله آخر را که آنها نوشتم می دانم ، و بالاتر از آن ، می توانم به شما بگویم که در چه نشریاتی حضور داشته اند ، بنابراین می دانم این علاقه به موفقیت شما هنگام راه اندازی مجدد افزایش می یابد.

مرحله دوم: داستانها در مقابل اظهارات
بنابراین این زمانی است که شما نیاز به شروع فکر کردن در مورد داستان ها در مقابل جمله ها دارید. آن را به عقب برگردانید و شروع به فکر کردن در مورد آن قلاب یا آن زاویه ای کنید که تمام مبارزات انتخاباتی شما در مورد آن است. آیا می توانید این را در یک جمله بگویید؟ اگر بتوانید آن را در یک جمله دریافت کنید ، شگفت انگیز است زیرا این اصلی ترین چیزی است که می خواهید با روزنامه نگاران در ارتباط باشید.

حالا ، برای اینکه این موضوع کاملاً ملموس باشد ، تا بتوانید آنچه را که می گویم درک کنید ، مثالی از یک بیانیه در مقابل داستان برای یک کمپین اخیر که برای یک مشتری خودروسازی خودمان انجام داده ایم ، آورده ام. بنابراین مثال من از بیانیه است. "مشتری X دریافت که خطرناک ترین جاده های انگلستان X ، Y ، Z است." این جمله است حالا ، برای داستان ، بگذارید کمی آنرا ادویه کنیم. "داده های جدید نشان می دهد که 8 از 10 از خطرناک ترین جاده ها در انگلستان در لندن است زیرا تلفات دوچرخه سوار به بالاترین حد خود می رسد."

 

آیا می توانید تفاوت بین یک داستان و یک جمله را ببینید؟ من آن را به موضوعی در جامعه می رسانم که در حال حاضر واقعاً مهم است ، زیرا مرگ و میرهای دوچرخه سوار به بالاترین حد خود می رسد. مهمتر از آن ، من آن را یک حالت خسته کننده بلافاصله به آن می دهم و سپس آن را به شهر لندن گره می زنم.

مرحله سوم: یک بسته ایجاد کنید
بنابراین این به نظر می رسد کمی دلسوز و واقعاً آشکار است ، اما وقتی سعی می کنید کمپین محتوای خود را از میان مردگان برگردانید بسیار مهم است. در مورد ایجاد یک بسته فکر کنید. همه ما می دانیم که روزنامه نگاران مخالف مهلت های سخت هستند. آنها از نظر مقالاتی که باید روزانه خفه شوند ، KPI دارند. بنابراین به همه چیزهایی که برای پوشش تبلیغات خود نیاز دارند ، به آنها بدهید.

من یک لیست چک برای شما قرار داده ام ، و می توانید وقتی که پایین می آیید ، آنها را حذف کنید.

متخصص یا عقیده شخص حزب. اگر درمورد بهداشت و تغذیه کاری انجام می دهید ، چرا بیرون نمی روید و پزشک یا متخصص تغذیه ای پیدا می کنید که می تواند به صورت رایگان اظهار نظر کند - زیرا به یاد داشته باشید ، شما سخت کار تیم تیم روابط عمومی خود را انجام می دهید. شامل هر نوع انتشار مطبوعاتی که می خواهید بنویسید
اطمینان حاصل کنید که داده ها و روش شما ضد آب است. یک بیانیه متدولوژی تهیه کنید و همچنین تمام داده ها و تحقیقات خود را در یک صفحه Google دریافت کنید که می توانید با روشی واقعاً باز و شفاف با روزنامه نگاران به اشتراک بگذارید.
انتشار مطبوعات به نظر می رسد بسیار ساده است ، اما یک بیانیه مطبوعاتی نوشته شده خوب یا نسخه ای از نسخه پشتیبان آن را که دقیقاً قبل از زمان شروع مجدد نوشته شده است ، بدست آورید تا دارایی های لازم برای تهیه یک روزنامه نگار را داشته باشید. آنها می توانند قطعه ای از آن نسخه را برداشته ، آنرا قالب ریزی کرده ، آن را تطبیق دهند و سپس مقاله خود را از پشت آن ایجاد کنند.
طرح ها و تصاویر جدید اگر روی هر طرح و تصویر جدید کار کرده اید ، آنها را در درایو مشترک Google پاپ کنید و آن را با مطبوعات به اشتراک بگذارید. آنها می توانند به عنوان و در صورت نیاز به این راهنما بیایند و اطمینان حاصل کنند که عنصر بصری برای مقاله بالقوه خود دارند.
گزینه های اختصاصی نکته نهایی در اینجا که گهگاه نادیده گرفته می شود این است که می خواهید چیزی را عقب نگه دارید. این که آیا این آمار بسیار مهمی است ، نظری از دکتر یا مدیر عامل ، یا فقط برخی از طرح ها یا تصاویر اضافی برای گرافیک ، من آنها را در جیب عقب خود قرار می دهم ، زیرا ممکن است شما یک روزنامه نگار عجیب را در یک انتشار DA / Authority واقعاً بالا بدست آورید. ، مانند Mail Online یا Telegraph ، بخواهید چیزی منحصر به فرد از طرف ویرایشگر آنها بخواهید.
مرحله چهارم: از یک متخصص بپرسید
در مورد کار با روزنامه نگاران و تأثیر گذاران به روشی متفاوت فکر کنید تا فقط از آنها بخواهید کمپین های محتوای خلاقانه خود را پوشش دهند و پیوند ایجاد کنند. یک شبکه محکم از روزنامه نگاران مستقل ایجاد کنید که می توانید مستقیماً درباره هرگونه ایده در مورد بازخورد بخواهید . اکنون ، این می تواند هر جنبه ای از ایده ای که شما می خواهید برای بازخورد آنها در مورد درخواست کنید. می توانید به جستجوی داده ها ، زاویه های گام ، زمان بندی راه اندازی ، طراحی و تصاویر مراجعه کنید. واقعاً مهم نیست اما آنها می دانند که نوشتن مقاله برای چیست و در واقع پیوندی برای شما ایجاد می کند. بنابراین به آن ضربه بزنید و قبل از شروع مجدد ، از آنها بخواهید که درباره کمپین محتوای شما چه فکر می کنند.

 

مرحله پنجم: زمانبندی دوباره راه اندازی شود
این تنها موضوعی است که شما باید قبل از شروع مجدد آن را در نظر بگیرید ، اما زمان شروع مجدد است. آیا در اولین اجرای اولیه خود ، آیا واقعاً به این مورد توجه کرده اید؟ ممکن است شانس نداشته باشید ، و چیزی در اینجا از بین رفته است.

 

روزهای آگاهی. بنابراین حتما روزهای آگاهی را بررسی کنید. اکنون ، این می تواند چیزی باشد از روز پیشنهاد ملی برای یک مشتری عروسی ، یا می تواند اینترنت اشیاء برای یک شرکت الکتریکی بزرگتر یا چیزی شبیه به آن باشد. واقعاً مهم نیست اما اگر بتوانید آن را به یک روز آگاهی وصل کنید ، بدان معنی است که در حال حاضر این علاقه به رسانه وجود دارد ، روزنامه نگاران در مورد این موضوع می نویسند ، و راهی برای محتوای شما وجود دارد.
وقایع جهانی مجدداً ، به خاطر داشته باشید که هیچ ارتباطی با انتخابات و یا شاید بلایای جهانی ، مانند گردبادها و هوای بد نداشته باشید ، زیرا این بدان معناست که مطبوعات با هر کاری که با آنها انجام شود ، به شدت اشباع می شوند ، و بنابراین ممکن است بخواهید از این کار باز بمانید. راه حل مجدد خود را تا زمانی که گرد و غبار حل نشود و به مبارزات انتخاباتی خود بهترین فرصت موفقیت در دور دوم را بدهید.
فصلی بودن. اکنون ، این فقط کریسمس نیست. همچنین عید پاک ، روز مادر ، روز ولنتاین است. به زمان سال راه اندازی فکر کنید و اینکه آیا کمپین محتوایی شما در آن زمان از سال در واقع مرتبط است یا خیر. به عنوان مثال ، در خانه بریتانیا ، اگر کریسمس نباشد ، تمایل به راه اندازی کمپین های محتوا در آستانه کریسمس نداریم ، زیرا این موضوع مهم نیست و مطبوعات از قبل علاقه مند به یک موضوع فصلی هستند.
تعطیلات. تعطیلات به تعطیلات نیمه تعطیل و تعطیلات تابستانی ، زیرا این بدان معنی است که روزنامه نگاران در دفتر حضور نخواهند داشت ، بنابراین به همین دلیل است که هنگام تماس با آنها یا هنگام نوشتن ایمیل خود شانس موفقیت خود را کاهش می دهید. برای قدم زدن آنها
بنابراین پنج مرحله من برای بازگشت به محتوای مبارزات انتخاباتی شما وجود دارد. من می دانم که شما همگی در آنجا حضور داشته اید ، بچه ها ، و من دوست دارم بشنوم که چگونه شما در از بین بردن برخی از این موانع برای بازگرداندن فعالیتهای محتوای خود ، زندگی خود را ادامه دادید. برای گذاشتن کامنت در زیر راحت باشید. امیدوارم که بچه ها به زودی برای جمعه Whiteboard دیگر به من بپیوندید. با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

درباره شانون-مک گورک -

شانون رئیس روابط عمومی و محتوای Aira Digital است . وی در زمینه همکاری با مارک های مشهور مانند Vouchercloud ، RS Component ، Goodyear لاستیک ، مراقبت های بهداشتی AXA PPP و Poundland تجربه کرده است. مهارت های اصلی وی شامل توسعه کمپین های محتوای خلاق یکپارچه ، استراتژی های روابط عمومی دیجیتال و روابط رسانه ای / ایجاد لینک است.

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • naser rasouli

نظرات (۲۱)

  • نصب دوربین مداربسته
  • سلام، شما کانال تلگرامم دارید؟

  • ابوالفضل ثابت
  • سلام خوش حال میشم به سایت ما هم یک سری بزنید

     

    مرسی از مطالب خوبتون خیلی زیبا بود

     

    لطفا سری هم به وبلاگ من بزنید شاید یه دردتون خورد www.digitakhfif.blog.ir

    زیبا بود

    لطفا سری هم به وبسایت من بزنید در مورد مهاجرت و تور و بلیط هست مرسی از وبلاگ خوبتون

    www.tripvisa.ir

  • مجتبی محمودی
  • سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون دانلود آهنگ

    سلام   

     

    خسته نباشید

    آپلود فایل و آپلود عکس


    http://98share.com/

    سلام اینستاگرام فعالیت ندارید ؟ صفحه ندارید ؟

  • آشپزی هلوکوک
  • ممنون برای مقاله...

    دستت طلا دوست خوبم

    <html>
    <body>

    <p>خیلی توضیح کاملی بود
    تشکر از زمان و توضیحتون همواره موفق و پیروز باشید</p>

    <blockquote cite="http://www.pouyavision.com">
    <a href="https://pouyavision.com/product/guar-gum">درباره گوارگام</a>
    </blockquote>

    </body>
    </html>

     

    سلام ، ببخشید کسی درمورد عمل بینی با لیزر اطلاعاتی نداره ، بلاگ مرتبطی پیدا نکردم که اونجا بپرسم ، ممنون میشم هر کی اطلاعاتی داره با من به اشتراک بذاره

    بسیار زیبا
    پست هاتون عالیه 
     

  • طراحی بنر تلگرام
  • سلام 

    مطالبتون عالیه ممنون

     

    وبلاگتون حرف نداره

    واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

    خیلی استفاده کردیم

    سلام

    وبلاگ تون فوق الهاده س

  • کلینیک لاغری پردیس ساری
  • وبلاگ بی نظیری دارید

    سلام و عرض ادب

    مطالب مفید و جذابی دارید

    ممنون میشم از سایت ما هم دیدن فرمایید

    سایت نوای غم

    navayegham.com

  • رامیار فاتحی
  • وبلاگ ما در زمینه فروش فایل فعالیت میکند و با بیش از هزاران فایل در خدمت شما عزیزان میباشد خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید https://faill.blog.ir

    طوفان بت

    بت 90

    بت برو

    جت بت

    حضرات بت

    بت کارت

    تاینی بت

    تک بت

    تتل بت

    بت مجیک

    بت 45

    هات بت

    آس 90

    آس 90

    سایت آس 90

    بت برو

    بت فوروارد

    سایت بت برو

    سایت بت فوروارد

    جت بت

    سایت جت بت

    طوفان بت

    سایت طوفان بت

    هات بت

    سایت هات بت

    سایت شرط بندی فوتبال

    سایت پیش بینی فوتبال

    آموزش شرط بندی فوتبال

    سایت تک بت

    سایت بت فا

    سایت شرط بندی فوتبال

    سایت بت 45

    سایت جت بت

    سایت بت 90

    سایت 1xbet

    سایت بت فوروارد

    سایت بت اسپات

    سیب بت

    سایت سیب بت

    سایت طوفان بت

    سایت شرط بندی تتلو

    سایت لاتی بت

    سایت بت کارت

    سایت بت برو

    سایت تک شوت

    سایت تاینی بت

    سایت شارک بت

    سایت کینگ بت

    سایت ولف بت

    سایت حضرات

    سایت ریچ بت

    سایت گاد بت

    سایت ای بی تی

    سایت جم بت

    سایت آس 90

    سایت بت بال

    سایت بت 365

    سایت بالا گل

    سایت من و تو بت

    سایت وین 90

    سایت هات بت

    سایت ibet

    سایت فان بت 24

    سایت تاس وگاس

    سایت های شرط بندی پیام صادقیان

    سایت کازینو ایران

    سایت کازینو تهران

    سایت سنگین بت

    سایت هیس بت

    سایت لایو بت

    سایت یلماس بت

    سایت تاک تیک

    سایت پین باهیس

    سایت چیتا بت

    سایت بت مجیک

    بازی انفجار

    بازی پوپ

    بازی مونتی

    تخته نرد شرطی

    پوکر شرطی

    بازی رولت شرطی

  • حسین برنامنش
  • بسیار عالی و مفید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی