زاویه

زاویه

زاویه

زاویه

  • ۱
  • ۰

ساخت وب سایت در ارومیه
طراحی وبسایت حقیقتا چه مفهومی دارد؟ فکر می کنید از همگی روند و مهارت‌های اضطراری برای پباده سازی یک وبسایت عالی و پر طرفدار مطلع هستید؟

ساخت سایت چیست؟ جواب بدین سوال به لحاظ خیلی بی آلایش می رسد . آری , در‌صورتی‌که بخواهید فقط نگاهی زود گذر در معنای ساخت سایت داشته باشید , جواب دادن به‌این سوال فراوان وقت شما‌را نمی‌گیرد . طراحی وب سایت در معنای پباده سازی و تولید یک تارنما یا این که با صرفه سازی یک تارنما دیرین است .

در صورتیکه این جواب همگی آن چیزی نیست که به دنبالش بودید , این مقاله لیداوب برای شما مندرج شده‌است . به دنبال به شما می گوییم که ساخت سایت به چه دردی میخورد , طراح تارنما چه کسی است و برای طراحی وب به چه دانشی نیاز دارید . ولی پیش از هر چیز خوب تر است بدانیم ابدا طراحی وب سایت از کجا آغاز شد و چه تاریخچه‌ای دارد؟

تاریخچه | مضمون‌ | وظیفه های | ابزار | گونه های | شغل ها دارای ارتباط | انگیزه | یادگرفتن
تاریخچه طراحی وب ; میلاد او‌لین تارنما

پباده سازی وبوب سایت‌های متعددی در سراسر دنیا وجود دارا هستند , البته هیچ کدام از آنها ۲۶ سال عمر ندارند . اولی سایت جهان که به پروژه World Wide Web یا این که به عبارتی W3 وابستگی داشت , در ۶ آگوست سال ۱۹۹۱ به دنیا آمد . این سایت که به وسیله «تیم برنرز لی» پیشرفته بود , هنوز نیز با نشانی http : //info . cern . ch/hypertext/WWW/TheProject . html . در دست جای‌دارد .


طراحی سایت در شهرستان ارومیه

همان طور که با مراجعه به نشانی او‌لین وبسایت جهان قابل تماشا است , این وب سایت و دیگر اینترنت سایت‌های اول که به پیروی از همین وبسایت به‌وجود آمدند , پباده سازی خاصی نداشتند و در آنان از المان‌هایی نظیر تصویر , ترکیب‌های رنگ یا این که فولدر صوتی استعمال نشده بود . رفته رفته و با معرفی مرورگرهای متعدد به وسیله Netscape و Microsoft که بازیگران با اهمیت دوران مبارزه مرورگرها در‌این سال ها بودند , با به کارگیری از عواملی نظیر جاوا اسکریپت و HTML , منش پباده سازی گرافیکی و صورت و شمایل دادن به صفحه های اینترنت هموارتر شد . به حیث می رسد مایکروسافت تاثیر فراوان متعددی روی این حادثه گذارده باشد . در سال ۲۰۰۰ و با ارائه او‌لین ورژن Internet Explorer برای سیستم‌های مک که از HTML 4 . 1 و CSS 1 به صورت بدون نقص پشتیبانی می‌کردند , انقلاب عظیمی در مرورگرها و ساخت وب سایت پدید آمد . دیدنی است بدانید که‌این مرورگر , اولی مرورگری بود که به صورت بی نقص از فرمت تصاویر PNG پشتیبانی می کرد .
ساخت سایت چیست؟

طراحی وب سایت چه است

طراحی سایت , ساخت وب سایت یا این که به عبارتی Web Design , دقیقا به معنای کارایی برای ساخت یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها , فروش فرآورده یا این که آگهی است . طراحی سایت یک فرآیند است که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت , ایجاد محتوا , پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول سئوی وب سایت درست شده شده‌است . در واقع در‌حالتی که شما میخواهید یک وبسایت قادر ساخت فرمایید که بتوانید با به کار گیری از آن سرویس ها , متاع یا این که هر چیز دیگری را به برگه اولیه گوگل بیاورید , بایستی تمام اصول فنی و ظاهری پباده سازی یک وبسایت را رعایت فرمایید .
وظیفه‌های طراح وب سایت چیست؟

یک طراح وب سایت با دقت به این که در چه پروسه‌ای از ساخت وب سایت مشغول است , وظیفه های متمایز داراست . به صورت کلی در پباده سازی و فعال سازی یک وب سایت , به دو مجموعه یا این که شخص برای پباده سازی Back - end یا این که به عبارتی بخش کدها و Front - end نیاز داریم .

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • naser rasouli

نظرات (۱)

  • سئو وردپرس
  • بهترین آموزش های سئو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی