زاویه

زاویه

زاویه

زاویه

  • ۰
  • ۰

پیوندهای PBN از وب سایتهای قدرتمندی که اثبات شده اند
افزایش رتبه ها!
t-rn نتایج pbn baklinks
افزایش رتبه من اکنون!
 
شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) چیست؟
شبکه خصوصی وبلاگ (PBN) شبکه ای از وب سایت های دارای قدرت و قدرت در نظر موتورهای جستجوگر مانند گوگل است. هدف از ساخت چنین شبکه ای پیوند دادن به وب سایت به اصطلاح پول شما است. وب سایت پول هدفی است که از لینک های PBN بهره مند می شود. این می تواند یکی از شما یا مشتری شما باشد.

تصویر شبکه خصوصی وبلاگ
T-RANKS PBN چیست؟
T-RANKS ارائه دهنده بالاترین کیفیت ، حق بیمه ، صفحه اصلی لینک های بک گراند شبکه وبلاگ خصوصی است.

در باره...
پیوند PBN (شبکه وبلاگ خصوصی) که قبلاً به عنوان یک بک لینک PR یا پیوند روابط عمومی بالا در روز خوانده می شد. PR مخفف PageRank است. این اصطلاح دیگر استفاده نمی شود زیرا Google متوقف شد نمایش عمومی را به صورت عمومی متوقف کند. آنها هنوز هم به صورت جزئی از الگوریتم خود از آن استفاده می کنند. در وبلاگ ما درباره PBN بیشتر بدانید.

چرا خرید بک لینک های PR یا PBN بسیار مؤثر است؟

پیوندهای شبکه خصوصی وبلاگ دقیقاً همان چیزی هستند که الگوریتم گوگل می خواهد! آنها دارای اقتدار ، اعتماد ، قدرت هستند و از این پس اطلاعاتی دارند! قدرتمندترین پیوند روی کره زمین. ناگفته نماند که شما کنترل کامل بر آنها دارید!

چرا T-RANKS؟

شماره 1 - استراتژی بلند مدت

استراتژی ساخت پیوند PBN ما چیزی نیست که دیروز آمد و فردا از بین می رود. ایجاد تعداد بسیار محدود پیوندهای PBN بسیار قدرتمند استراتژی برتر به اصطلاح پیوند جمعی است . به طور خلاصه: نتایج شما دوام خواهد یافت.


شماره 2 - ایمنی

با تک تک دامنه هایی که پیوندهای روابط عمومی شما را میزبانی می کنند ، با احتیاط بسیار برخورد می شود. این اساساً به این معنی است که آنها شخصیتهای دیجیتالی خود را دارند.


شماره 3 - سایتهای اصلی

سیگنال های اجتماعی ورودی ، محتوای اصلی که بطور منظم تغذیه می شود ، ترافیک ورودی و غیره. برخی از آنها حتی با ارائه پیشنهادات وابسته و حتی AdSense از درآمد کسب می شوند.


شماره 4 - انعطاف پذیری

ما بیش از 150 دامنه در حال حاضر در شبکه وبلاگ خصوصی ما در دسترس هستیم. با استفاده از این نوع قدرت می توانید تقریبا برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی کنید و انعطاف پذیری بالایی به شما می دهد.

شماره 5 - طبیعی بودن

محتوای نزدیک به لینک PBN شما همیشه به کلید واژه مورد نظر شما مربوط می شود. با این حال ، محتوا نیز برای ایمنی اضافی با موضوع وب سایت مطابقت دارد. در نسبت 40/60 محتوا 100٪ اصلی و قابل خواندن است. و بهترین قسمت؟ این همه به صورت رایگان درج شده است!


شماره 6 - همه جا کار می کند

مهم نیست که بازار یا طاقچه خاص شما چیست ، می توانید بک لینک های PBN را با خدمات ما خریداری کنید تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.


شماره 7 - تعمیر و نگهداری

تجارت PBN دیگر تنظیم و فراموش نشده است. برای ادامه گرفتن حداکثر آب میوه از سایت های خود و اطمینان از ایمنی آنها ، باید فعالیت مداوم داشته باشید. T-RANKS می کند.


شماره 8 - پشتیبانی

خلاصه اینکه ، ما برای شما اینجا هستیم. در صورت تمایل به تهیه بلیط پشتیبانی می توانید در طی 24 ساعت به شما بازگردیم.

دیگران چه می گویند؟
این روزها یافتن ارائه دهنده قابل اعتماد پیوندهای PBN بسیار سخت است. مردم زمان بسیار کمی را برای راه اندازی سایت های خود و مدیریت آنها می گذرانند. یا شبکه آنها فاقد هرگونه قدرت است بنابراین به دست آوردن لینک از آن بی فایده است. T-Ranks دقیقا مخالف این است.

پاتریک باباخانیان
پاتریک باباخانیان
مالک ، SERPchampion
تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بچه های T-Ranks کارهای برجسته ای انجام می دهند. من چند تا لینک انتخاب کردم و فقط عاشق نتایجی هستم که می گیرم.

آرماندو اورتا
آرماندو اورتا
T-Ranks احتمالاً بهترین خدمات اجاره PBN است که من تاکنون استفاده کرده ام. افزایش رتبه نیز نسبت به بقیه که امتحان کرده ام از این شبکه سریعتر است.

جسی ون دیک
جسی ون دیجک
صاحب ، نفرین PBN
من چندین سال است که از T-Ranks استفاده می کنم و بهترین خدمات را برای قیمت گذاری بدست آورده ام. آنها همچنین به تمام سوالات من پاسخ می دهند و در مورد نحوه رسیدگی به مسائل به من توصیه می کنند. من آنها را به هرکسی که SEO انجام دهد توصیه می کند که به دنبال رتبه های عالی باشد!

آدام گرستین
آدام گرستین
خدمات عالی! پیوندها را در زمان ضبط بالا گرفتید! برای موارد بیشتر بر میگردیم.

تالس پرادو
تالس پرادو
خدماتی که مطابق وعده داده شده است ، تحت تأثیر نحوه تنظیم این PBN قرار دارد.

ردپاها خیلی خوب پنهان شده اند و معیارها بسیار زیبا هستند. به طور کلی سایت ها بسیار جالب و خارق العاده به نظر می رسند.

من تأیید کرده ام که دامنه ها دامنه حراجی هستند ، من هیچ سابقه ای از سقوط آنها در تاریخ که در حال تحقیق است ، نمی بینم.

TAT هم خیلی سریع بود

من SEO می دانم
من
مجری
SEO
BHW را
می شناسم
من توسعه دهنده نرم افزار هستم و وقت لازم برای کارهای سئو فانتزی مانند ساختن PBN و چه چیزی ندارم. اما من هنوز هم می خواهم که ترافیک جستجوی زیبا (lol). به همین دلیل من از کلیه پیوندهای خود برون سپاری می کنم. بعد از 3 سال بسیاری از ارائه دهندگان خدمات را امتحان کردم. وقتی صحبت از پیوندهای PBN می شود ، من همیشه به لینک های T-Ranks و Diggity برمی گردم.

فیلی کوپ
فیلی کوپ
منبع: https://www.facebook.com/pg/tranksdotcom/reviews/

T-RANKS چگونه کار می کند؟
مرحله 1 خدمات مرحله اول
بسته بندی خود را انتخاب کنید

مرحله 2 خدمات مرحله اول
DETAILS ارائه

مرحله 3 خدمات مرحله اول
افزایش رنک ساعت

دقیقاً چه چیزی دریافت می کنم؟
شما می توانید به صورت پیوند متنی در وب سایتهای قدرتمندی که به موتورهای جستجوگر اعتماد دارند ، قرار دهید و ثابت کنید که به طور قابل توجهی باعث افزایش رتبه موتورهای جستجو می شود.

پیوندهای شما تا زمانی که مشترک هستند در صفحه اصلی این وب سایت باقی بمانند.

  • ۹۸/۰۷/۲۷
  • naser rasouli

نظرات (۵)

  • نصب دوربین مداربسته
  • سلام، شما کانال تلگرامم دارید؟

  • ایران توشه
  • مطلب مفیدی بود

    مطلب جالبی بود ولی کاش بعد از ترجمه گوگل ترنسلیت شما هم یه کوچولو ویراستش میکردید

    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-کینگ-بت-kingbet
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-ولف-بت-میلاد-حاتمی-wolfbet
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-حضرات-پویان-مختاری-hazarat
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-ای-بی-تی-ساشا-سبحانی-abt90
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-جم-بت-gembet
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-آس-نود-ace90
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-بت-بال-betball90
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-bet365-بت-365
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-بالاگل-balagol
    https://sites.google.com/view/footballi/سایت-منوتوبت-manotobet

    دوست عزیز سلام

     

    برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

     

     

    آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

     

     

    حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

     

     

    https://www.linkpin.ir منتظر حضور گرمتون هستیم

     

     

    با تشکر
    لینک پین

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی