زاویه

زاویه

زاویه

زاویه

  • ۰
  • ۰

کودکان ممکن است متفاوت از بزرگسالان جستجو کنند ، اما بینشی جالب از نحوه استفاده از Google وجود دارد که می تواند به عمیق تر درک ما از جستجوگرها کمک کند. سطح راحتی با استراتژی های خاص جستجو ، فقط خواندن کلمات جسورانه ، گرفتن پیشنهادات جستجو و جستجوهای مرتبط به عنوان جواب - چیزهای زیادی برای حفر کردن وجود دارد. در روز جمعه کمی متفاوت از هنجد وایت بورد ، ما از ویل کریچلوف فوق العاده استقبال می کنیم تا از نحوه جستجوی بچه ها به اشتراک بگذاریم.

 

 

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم
سلام به همه. من Will Will Critchlow ، بنیانگذار و مدیرعامل Distilled هستم و جمعه Whiteboard Friday کمی متفاوت است. من می خواهم در مورد برخی واقعیت های شگفت آور و جالب و چند واقعیت خنده دار صحبت کنم که من هنگام خواندن برخی از تحقیقات یاد گرفتم که گوگل در مورد چگونگی جستجوی اطلاعات بچه ها انجام داد. بنابراین این فوق العاده عملی نیست. این در مورد تاکتیکهای بهبود وب سایت شما به ویژه نیست. اما فکر می کنم با نگاهی به نحوه تعامل بچه ها ، بینش - آنها بچه های 7 تا 11 ساله را مطالعه می کردند. ما می توانیم برخی از تأملات یا ایده هایی راجع به چگونگی جستجوی اشتباهات در مورد چگونگی جستجوی بزرگسالان در آنجا مشاهده کنیم. بنابراین بیایید درون آن شیرجه بزنیم.

دلفین ها چه می خورند؟
من این "دلفین ها چه می خورند؟" زیرا این اولین سؤالی بود که محققان به بچه ها دادند تا بگویند در مقابل جعبه جستجو بنشینید ، بروید. آنها به این حکایات کوچک ، کمی نوعی روح از بین می گویند ، از این نظر من این کودک هفت ساله بود که شروع به تایپ دلفین ، DOLF می کند ، و سپس مطبوعات را وارد می کند ، و مانند متاسفانه دلفین ها وجود ندارد ، که امیدوارم آنها دلفین هایی را برای او پیدا کردند. اما تعداد زیادی از بچه ها در این کار موفق شدند.

انواع مختلف جستجوگرها
محققان روشهای نزدیک شدن بچه ها را به گروههای مختلف تقسیم کردند. آنها دریافتند که برخی از بچه ها جستجوگر قدرت هستند. برخی همان چیزی است که آنها "توسعه" می نامند. آنها برخی را "پریشان" طبقه بندی کردند. اما موردی که من جالب دیدم همان چیزی بود که آنها جستجوگرهای بصری می نامیدند. من فکر می کنم آنها این مسئله را بیشتر در بین بچه های کوچکتر پیدا کردند که شاید کمی اعتماد به نفس خواندن و نوشتن داشته باشند. معلوم است که تقریباً برای هر سؤالی که از آنها پرسیده اید ، این بچه ها ابتدا به جستجوی تصویر روی می آورند.

 

بنابراین برای این سوال خاص ، آنها به جستجوی تصویر می روند ، به طور معمول فقط "دلفین" را تایپ کرده و سپس به جستجوی عکس هایی از یک دلفین که در حال خوردن چیزی است ، بروید. سپس آنها یک دلفین را پیدا می کردند که یک ماهی در حال خوردن ماهی است ، و آنها به محقق می گویند و می گویند "ببین ، دلفین ها ماهی می خورند." که ، وقتی به آن فکر می کنید ، من در عصری از اخبار جعلی کاملاً دوست دارم. این بچه هایی است که تحقیقات اولیه را انجام می دهند. آنها مستقیماً به منبع اصلی می روند. اما این چیزی نیست که می خواهم واقعاً در نظر داشته باشم ، و نمی دانم که آیا می خواهید. اما امیدوارم این نوع جرقه برخی فکرها و برخی بینش ها و بحث ها را در انتهای شما ایجاد کند. آنها دریافتند که برخی از بچه ها وجود دارند که تقریباً همیشه ، صرف نظر از آنچه از آنها خواسته اید ، همیشه می روند و به دنبال عکس می گردند.

کودکانی که کمی بیشتر توسعه یافته بودند ، کمی با اعتماد به نفس در خواندن و نوشتن خود غالباً در یکی از این اردوها قرار می گرفتند که امیدوار بودند مورد توجهشان قرار بگیرند. آنها دریافتند که بسیاری از بچه ها آشکارا پریشان هستند و فکر می کنم در بزرگسالان این چیزی است که ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. بسیاری از بچه ها واقعاً خیلی به وظیفه مورد نظر علاقه ندارند. اما این نوع مسیر از پریشانی گرفته تا توسعه به جستجوی نیرو ، سفری جالب است که فکر می کنم کاملاً برای افراد بزرگسالی نیز صدق می کند.

در عمل: [وات دلفین بخورید]


بنابراین من در واقع ، پس از خواندن این مقاله ، رفتم و برخی تحقیقات در مورد بچه هایم انجام دادم. بنابراین بچه های من تقریباً در این محدوده سنی بودند. وقتی این کار را می کردم دخترم هشت ساله و پسرم پنج و نیم بود. هر دوی آنها جالب توجه "وات dolfin می خورند" تایپ شده اند تقریباً شبیه به این. هردو اشتباه کردند "چه" ، و هردو "دلفین" را نادرست نوشتند. گوگل با این کار خوب بود. بدیهی است ، این روزها این به اندازه کافی نزدیک است تا نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید. هر دوی آنها با موفقیت به سؤال پاسخ دادند ، اما هردوی آنها مستقیماً به OneBox رفتند. این ، باز هم ، احتمالاً شگفت آور نیست. می توانید حدس بزنید که این احتمالاً بیشتر افراد جستجو می کند.

"اوه ، سفالوپود چیست؟" مسیری از پریشانی به سمت توسعه
بنابراین یک OneBox وجود دارد که به بازار عرضه می شود و از یک دلفین عکس می گیرد. بنابراین دختر من ، خواننده ای بسیار با اعتماد به نفس ، او عاشق خواندن است ، "وای دلفین بخوریم" ، او نشسته بود و او OneBox را می خواند ، و بعد به من رو کرد و گفت: "این می گوید که آنها ماهی و شاه ماهی می خورند. اوه ، چه؟ سفالوپود؟ " من فکر می کنم این احتمالاً حواس او به توسعه پریشان نبوده است. برای شروع ، او فقط به این سوال پاسخ می داد زیرا من از او خواسته بودم. اما پس از آن او کلمه ای را دید که نمی دانست ، و ناگهان کنجکاو شد. او مجبور بود آن را به دقت تایپ کند زیرا این کلمه کمی فریبنده است. اما او در جستجوی این بود که سفالوپود چیست ، و شما می توانید تغییر نامزدی را از آنجا ببینید که "من این را تایپ می کنم زیرا پدر از من خواسته است و فکر می کنم کمی جالب است" به "هوم ، من نمی دانم که چیست؟ سفالوپود است و اکنون به دلایل خودم تحقیقات خودم را انجام می دهم. " بنابراین جالب بود

"دلفین ها ماهی ، شاه ماهی ، نهنگ های قاتل می خورند": خواندن کلمات جسورانه
پسرم ، همانطور که گفتم ، چیزی کاملاً مشابه را تایپ کرد و او ، در نقطه‌ای که این کار را انجام می داد ، در مرحله مطمئناً توانایی خواندن قرار داشت ، اما به طور کلی با صدای بلند و کمی متوقف می خواند. نکته جالب در این مورد این بود که او فقط سخنان جسورانه را می خواند. او آن را با صدای بلند خواند ، و او OneBox را نخواند. او فقط کلمات جسورانه را می خواند. بنابراین به من گفت ، "دلفین ها ماهی ، شاه ماهی ، نهنگ های قاتل می خورند" ، زیرا نهنگ های قاتل به دلایلی جسور بودند. من حدس می زنم که صحبت از آنچه دلفین ها به آنچه نهنگ های قاتل می خورند ، محوری است و او زمینه را نمی خواند. این او را به هم زد. بنابراین او فکر کرد که این مسخره است و خنده دار نیست که گوگل فکر کند دلفین ها نهنگ های قاتل می خورند.

این شبیه به برخی از مطالب است که در تحقیقات اصلی وجود داشته است ، و در آنجا دسته ای از تصورات غلط رایج وجود داشته است که معلوم می شود بچه ها دارند و من شرط می بندم که یک دسته از بزرگسالان دارند. اکثر بزرگسالان احتمالاً تصور نمی کنند که کلمات جسورانه در OneBox لیست پاسخ هستند ، اما این مسئله به مشکلات پرس و جوهای مبتنی بر واقعیت و حقیقت اشاره دارد که در آن از گوگل خواسته می شود که داور حقیقت در برخی از موارد باشد. این چیزها ما به این موضوع خیلی عمیق نخواهیم رسید.

تصور غلط متداول برای بچه ها هنگام جستجو


1. پیشنهادات جستجو پاسخ هستند
اما برخی از تصورات غلط رایج که آنها پیدا کردند برخی از بچه ها فکر می کردند که پیشنهادات جستجو ، بنابراین به عنوان پایین کشیدن در هنگام تایپ کردن ، جواب هایی را داده اند که کمی مشکل ساز است. منظور من این است که همه ما در آن سؤالات جستجو انواع نژادپرستانه یا نفرت انگیزی را مشاهده کرده ایم. اما در این مورد خاص ، عمدتاً خنده دار بود. این کار به پایان می رسد مانند شما شروع به سؤال کنید "دلفین ها چه می خورند" ، و این مانند "آیا دلفین ها گربه می خورند" یکی از پیشنهادهای جستجو بود.

2. جستجوهای مرتبط پاسخ هستند
مشابه با جستجوهای مرتبط ، که همانطور که می دانیم پاسخی برای سؤال ندارند. اینها سؤالات دیگری هستند. اما بویژه بچه ها - منظورم این است که فکر می کنم این در مورد همه کاربران صحیح است - لزوماً دستورالعمل های موجود در صفحه را مطالعه نمی کردند ، نمی خواندند که آنها مربوط به جستجو هستند ، فقط این موارد را دیدم که خیلی زیاد "دلفین" می گفتند و شروع به خواندن آن. بنابراین جالب بود

چگونه بچه ها سوالات پیچیده را جستجو می کنند
بیت بعدی تحقیق بسیار پیچیده تر بود. بنابراین آنها با این سؤالات آسان شروع کردند و به سؤالات بسیار سخت تری رسیدند. یکی از آنها که پرسیدند این یکی بود ، که واقعاً کاملاً سخت است. بنابراین سؤال این بود که "آیا می توانید دریابید که روز تولد معاون رئیس جمهور در سال آینده سقوط خواهد کرد؟" این یک سوال چند وجهی است.

چگونه آنها پرس و جوهای پیچیده و چند مرحله ای را انجام می دهند؟
بیشتر بچه های کوچکتر نسبت به این سؤال بسیار قاطع بودند. برخی آنرا مدیریت کردند. من فکر می کنم بسیاری از بزرگسالان در این امر ناکام می شوند. بنابراین اگر تازه به Google متوسل شدید ، اگر این کار را تایپ کرده یا جستجوی صوتی را انجام داده اید ، این نوع کارهایی است که Google تقریباً در آستانه توانایی انجام آن قرار دارد. اگر چیزی نظیر "تولد معاون رئیس جمهور" را گفتید ، این سؤالی است که ممکن است گوگل فقط بتواند پاسخ دهد. اما این نوع از سه لایه ، چه روز هفته و سال بعد ، این را در واقع یک پرس و جو بسیار سخت می کند. بنابراین بچه ها ابتدا باید بدانند که برای پاسخ به این سؤال ، این یک سوال واحد نبود. آنها مجبور بودند چندین مرحله تحقیق را انجام دهند. تولد معاون رئیس جمهور کی است؟ کدام روز از هفته آن تاریخ در سال آینده است؟ مانند آن کار کنید.

من با بچه هایم پیدا کردم ، دختر 8 ساله ام در نیمه راه گیر کرده است. او به نوعی فهمید که قرار نیست در یک قدم به آنجا برسد ، اما همچنین نمی تواند چند سطح مورد نیاز برای رسیدن به آن را کاملاً ساختار دهد ، اما دوباره شروع به کمی پریشانی کرد. این دیگر در مورد سفالوپودها نبود ، بنابراین او به همین اندازه علاقه مند نبود.

با توسعه قابلیت های Google ، حجم جستجو در مناطق جدید رشد می کند
من فکر می کنم یک منطقه کامل است که با افزایش قابلیت های گوگل برای پاسخگویی به سؤالات پیچیده تر و از آنجا که ما شروع به اعتماد به نفس می کنیم و می آموزیم که می توان به آن نوع سؤالات پاسخ داد ، آنچه می بینیم این است که در حال افزایش است ، حجم جستجو در حال افزایش است در مناطق جدید بنابراین می خواهم به پستی که درمورد ارائه ای که در مورد تریلیون جستجو بعدی دادم ، پیوند دهم. این فرضیه من است که اساساً ، سکته مغزی بسیار گسترده قلم مو ، یک تریلیون جستجوی دسک تاپ در سال است. سالانه یک تریلیون جستجوی موبایل انجام می شود. یک تریلیون دیگر در جستجوها وجود دارد که ما هنوز انجام نمی دهیم زیرا به خوبی نمی توان به آنها پاسخ داد. من داده هایی برای پشتیبان گیری از این نسخه ها و برخی از استدلال ها دارم که چرا فکر می کنم در مورد این اندازه است. اما فکر می کنم این نوع ارتباط نزدیکی با این نوع کارها دارد ، جایی که می بینید بچه ها در این نوع نمایش ها گیر می کنند.

اتفاقاً من شما را تشویق می کنم که بروید و این کار را امتحان کنید. این بسیار جالب است ، زیرا در تلاش برای بدست آوردن جواب ، نتایج جستجو را می یابید که به نظر می رسد جواب را می دهند. به عنوان مثال ، من فکر می کنم یک صفحه About.com وجود دارد که در واقع ادعا شده است که جواب دهد. در این گزارش آمده است: "روز تولد معاون رئیس جمهور در کدام روز از هفته است؟" اما یک سال قبل نوشته شده بود و هیچ تاریخی در صفحه وجود نداشت. بنابراین در واقع اشتباه بود پنجشنبه گفت این پاسخ در سال 2016 یا 2017 بود. به همین ترتیب ، دوباره ، به تفاوت بین تحقیقات اولیه ، تفاوت بین پاسخ دادن به یک سؤال و حقیقت اشاره می کند. فکر می کنم بسیاری از سؤالات فلسفی وجود دارد که در آنجا یادگیری seo پخته می شود.

بچه ها با نحوه جستجو راحت می شوند - حتی اگر اشتباه باشد
بنابراین ما قصد داریم با حکایات مورد علاقه من از تحقیق کاربری که این بچه ها انجام داده اند ، به این نتیجه برسیم که آنها گفتند برخی از این بچه ها ، جایی در این مرحله در حال توسعه ، به یک روش خاص به جستجوی خیلی متصل می شوند. من حدس می زنم این نوع مربوط به چیز جستجوی بصری است. آنها چیزی را پیدا می کنند که برای آنها مفید باشد. یک بار کار می کند آنها با این کار راحت می شوند ، با آن آشنا هستند و این کار را برای همه چیز انجام می دهند ، چه مناسب باشد یا نه. مثال مورد علاقه من این کودک بود که ظاهراً در وب سایت SpongeBob SquarePants به دنبال اطلاعاتی در مورد دلفین ها و معاون رئیس جمهور ایالات متحده بود ، منظور من این است که شاید برای دلفین ها کار کند ، اما من حدس می زنم که چیز خیلی بدی نیست اطلاعات VP.

بنابراین ، به هر حال امیدوارم که شما از این ماجراجویی کوچک در نحوه جستجوی بچه ها لذت ببرید و شاید مواردی را که می توانیم از آن بیاموزیم. برخی از حکایات خود را در نظرات رها کنید. من دوست دارم تجربیات شما و بعضی از موارد خنده دار را که در طول مسیر یاد گرفته اید بشنوم. مراقب باش.

  • ۹۸/۰۷/۱۹
  • naser rasouli

نظرات (۱)

  • نصب دوربین مداربسته
  • سلام، شما کانال تلگرامم دارید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی